Úkoly pro domácí učení

Výuka od 1.6. do 5.6.

ahoj děti, 

začínám nám další týden a zároveň i další měsíc. Poslední měsíc školní docházky. :-) Hrozně rychle tento školní rok utekl, vzpomínám si, že nedávno tu bylo září.

Opět vám zde budu vkládat úkoly, které budeme plnit ve škole. Někdy toho může být více, někdy méně. Koncem minulého týdne byly děti ve škole velmi šikovné, vše jim šlo velmi hezky a tak jsme zvládli spoustu práce. Doufám, že i vy doma jste na tom podobně, věřím, že určitě ano. 

Připomínám jen těm rodičům co se ještě nezastavili pro věci, ať na to myslí a  ať si naplánují návštěvu školy. Nechci to nechávat na poslední chvíli. Taky připomínám, že děti mají i věci v družině, tudíž i tam se nezapomeňte zastavit.

Tento týden nám začíná hezky - v pondělí je 1.6. a v tento den slaví všechny děti svátek - je DEN DĚTÍ. Takže si tento den hezky užijte a třeba zajdete s rodiči na zmrzlinu- ve škole jsme vždy chodívali :-).

Mějte se moc hezky a ať vám jde práce pěkně od ruky. 

Zdraví vás paní učitelka. 

p.s. Adriance děkuji za referát do PRV- přečteme si jej.

Pátek 5.6.

ČJ-  PS s vílou str. 52/13 a,b, cv. 14 a, cv. 16 - a,b

-Dále se podíváme na další slovní druh- PŘÍSLOVCE - uč. str. 69- žlutý rámeček- přepsat do sešitu. Kdo chce posílám i obrázek.

Projděte si cvičení na str. 69, stačí ústně, kdo bude chtít může si některé cvičení napsat do sešitu.

M- PS žlutý - str. 39

Písanka - str. 15 + číst ze své knihy. My čteme z čítanky, zítra máme v plánu Bullerbyn. 

Hezký víkend. :-)


Čtvrtek 4.6.

ČJ - PS s vílou str. 51/11,12,52/15 - opakování vyjmenovaných slov

Uč. str. 68- opakování sloves- poznat slovesa by pro vás neměl být již problém- vyjadřují, co osoby, zvířata a věci dělají, vykovávají, nebo co se s nimi děje.   Zápisek máte z předchozích hodin.

Uč. str. 68/1, 2 a, b,c - ústně, cv. 3 do sešitu ČJ


M- Geometrie - protože je většina z dětí ve škole, budeme mívat každý čtvrtek geometrii.

Dneska se seznámíme s pojmem - KRUŽNICE- první se seznámíme s pojmy. Pusťte si opět Matýskovo video - kde vám vysvětlí pojem KRUŽNICE  https://www.matyskova-matematika.cz/geometrie-3/video/str-46/

A ještě jedno video- jak pracovat s kružítkem, abyste zvládli narýsovat hezkou kružnici.  Video zde: https://www.matyskova-matematika.cz/geometrie-3/video/str-50/

- Poté si zkuste kružnici narýsovat na čistý bílý papír a zkoušejte do té doby, než se vám podaří hezká kružnice. 

Pak do sešitu uč. str. 50/1 a,b-my jsme nestihli, děti trénovali práci s kružítkem. Důležité je mít vhodné kružítko. Někdo neměl.

Vkládám sem i sken z učebnice:

AJ:

Stále opakujeme lekce 7,8,9

PS - str. 46/2


Středa 3.6.

ČJ - udělejte si opakovaní na VS - PS s vílou str. 50/9 a,b

PS - 51/10 a,b,c-ústně,

Ve slovních druzích - si zopakujeme zájmena a pak půjdeme na číslovky

Do sešitu si napište žlutý rámeček ze str. 67 + opět můžete nalepit obrázek (nemusíte).


Uč. str. 67/1 -ústně, 67/2 - do sešitu (dva sloupečky - zájmena + číslovky)


Mat: - POZOR - nové učivo- dělení mimo rozsah malé násobilky (do sešitu nadpis)- opět doporučuji si pustit Matýskovo video - https://www.matyskova-matematika.cz/7-dil/video/str-54/

Uč. str. 54/1,2,3 - opět nemusíte všechny příklady. Sken učebnice níže.

AJ- s kolegyně jsme se domluvily, že AJ budeme pomalu opakovat, protože nelze pracovat s každou skupinkou zvlášť. 

Vytiskněte si přílohu a vypracujte. 

Podívejte se  na Quizlet a zkuste se naučit některá slovíčka:

https://quizlet.com/508645939/3ab-16-karticka-121-128-flash-cards/

https://quizlet.com/508645407/3ab-15-karticka-113-120-flash-cards/

https://quizlet.com/508644795/3ab-14-karticka-105-112-flash-cards/

Úterý 2.6. Ve fotogalerii vás čeká pozdrav od spolužáků. 

ČJ- opakujeme slovní druhy- každý den si zopakujte básničku na slovní druhy. Dnes jsme hezky zvládli podstatná jména, připomněli jsme si, že u vlastních podstatných jmen- píšeme velké písmeno (jméno osoby, zvířete, obce, města, řeky...)

Dnes si připomeneme přídavná jména a zájmena.

Přídavná jména si můžete procvičit zde. Nemusíte dělat všechna cvičení. 

Zájmena: Uč. str. 67 - přečíst si žlutý rámeček- zapsat do sešitu -co jsou zájmena. My si ještě do sešitu vlepíme tento obrázek- vy nemusíte, není nutné ho tam mít. Posílám vám ho v příloze, kdyby někdo chtěl. 

Uč. str. 67/1, 2- ústně

PS s vílou- 57/1,2

Mat:

- PS žlutý- str. 38 - celá strana

Prv:

Uč. str. 41- přečíst

PS- dodělat str. 46

Dodatek z pondělí:

Posílám vám zápisek do PRV, toto si taky přepište do sešitu. Jen upozornění, rostlinnou- jsou dvě n.



Pondělí 1.6. Den dětí 

ČJ- nejdříve si zkuste nahlas říct všechny řady vyjmenovaných slov

PS s vílou- str. 50/8, a,b,c

Opět se vrátíme k slovním druhům- zopakujte si celou řadu slovních druhů- najdete je v uč. str. 62 nebo vám pomůže básnička, kterou máte v sešitě. (pro jistotu posílám)

Dnes začneme Podstatnými jmény- uč. 63/1,4 - ústně, pročtete si žluté rámečky na str. 64,65.

PS s vílou- str. 55/1,2 - zjistila jsem, že již máme hotovo. Pokračujte 55/5.

Mat:

Stále budeme pokračovat v písemném násobení. Pomalu přejdeme k těžším příkladům. Můžete si pustit video od Matýska. https://www.matyskova-matematika.cz/7-dil/video/str-53/


Uč. str. 53/1 - do sešitu (a,b,)

53/2 - ústně

53/3 - libovolně si vyberte 6 příkladů a napište do sešitu

53/4 - ústně, nebo můžete i do sešitu

V matematice nemusíte dělat vše co vám píšu, každý ať si dle svého svědomí určí počet příkladů- komu to nejde, počítejte více, kdo počítá správně, může mít příkladů méně. 

53/5 - slovní úloha- ústně nebo do sešitu

Níže zasílám sken učebnice.


Prv- zápisek do sešitu - kvetoucí a nekvetoucí rostliny (vyfotím od někoho, poté sem vložím)

-ústní opakování o živých organismech- vše, co už víme

- pokud budeš chtít najdi dvojice- my budeme pracovat na interaktivní tabuli - pro vás jsem to upravila do tištěné verze

- Čtení referátů (už mi některé děti hlásily, že  něco připravily). Pokud budou referáty zajímavé, nafotím vám je sem. 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky