Výuka od 15.6. do 19.6.
Všechny vás zdravím,
níže máte opět připraveny úkoly. Úkoly nemusíte vypracovávat všechny, vybírejte a procvičujte hlavně to co vám nejde.
Zítra nebudu ve škole, místo mě mají děti jinou paní učitelku, já mám zítra školení.
Z toho taky vyplývá, že na úterý budete mít zadané úkoly až v úterý, protože nevím co všechno děti stihnou a navíc učebnice jsem nechala ve škole paní učitelce.
Tak ať víte a zbytečně nehledáte.
Jen připomínám tu naši páteční akci.
Mějte se hezky a kdyby něco pište,volejte.
Vaše paní učitelka Dana
Pátek 19.6.
ČJ- procvičte si pády - https://www.umimecesky.cz/pexeso-pady-1-uroven/317
Zkoušejte různé úrovně. Důležité je umět pády dobře vyjmenovat.
PS str. 67
M- PS zelená str. 38/1,4,5,6- vyberte si jen nějaké příklady
Písanka- vyberte si nějakou stránku, kterou si chcete napsat.
Čtení - čtení z vlastní knihy, hlavně čtěte.
Jen připomínám - kdo bude mít možnost a bude chtít v 8:00 před školou. :-)
Čtvrtek 18.6.
ČJ - opakovat pádové otázky
vy můžete zde: https://www.gramar.in/cs/test.php?g_idt=5eea032fc19d9
dnes budeme hodně opakovat vyjmenovaná slova, slovní druhy, vše co určujeme u podst. jmen
PS- str. 66
M- Geo
Vkládám sem řešení z minulé hodiny, PS - str. 38 - snad to přečtete.
Zkuste si udělat cvičení z uč. str. 52/1,4
Řešení:
AJ: Pustit si písničku
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/were-going-the-zoo
Zopakovat slovíčka na https://quizlet.com/510678900/unit-10-animal-safari-vocabulary-1-hodina-flash-cards/
Poslouchejte pečlivě výslovnost.
Středa 17.6.
ČJ- do sešitu napište slova, začínající na písmeno o- všechny slovní druhy- např. 1. osel, 2. okatý, 3- on......a pokračujte až do 10.
Začneme s pády - seznámení s pády. Můžete si pustit video - Hurvínek skloňuje kočku https://www.youtube.com/watch?v=aKtAX_wDL-c
Uč. str. 74 - přečíst žlutý rámeček - nalepit do sešitu pády- viz. příloha- nadpis PÁDOVÉ OTÁZKY
Pod nadpis si napište- pádové otázky nám skloňují podstatná jména. Skloňovat znamená měnit tvar slova. A pod to nalepit pády.
Uč. 74/1 - do sešitu, cv. 2,3 ústně
PS str. 65/1
Mat:
PS - zelený - str. 43 - celá, str. 40/6
AJ:
Lekce 10- provičovat slovíčka- klidně i z předešlých lekcí. Minule jsem vám nezaslala zápisek k vazbě There is/there are. Posílám nyní:
PS str. 48/10
Udělejte si interaktivní pracovní list, kde si danou vazbu procvičíte.
https://www.liveworksheets.com/
https://www.liveworksheets.com/workbooks/ - zde máte přístup pro žáky
Úterý 16.6.
ČJ - zopakovali jsme si rody a u mužského si vysvětlili životnost.
Životnost se určuje pouze u mužského rodu, osoby a zvířata jsou rodu životného, věci - neživotné.
Uč. str. 78- přečíst žlutý rámeček, ústně udělat 78/ cv. 1,2
Vysvětlili jsme si, že u podstatných jmen určujeme i číslo - jednotné a množné číslo
Uč. str. 75- žlutý rámeček si napište do sešitu, cv. 2,3,4 - ústně- nemusíte celé, cv. 5 - do sešitu
M- POZOR- zelený pracovní sešit
str. 30/5 - pokud nemáte, pak str. 41/ 1,2,5
PRV- přečetli jsme si str. 50-53- abyste veděli z čeho se skládají kvetoucí rostliny- na co mají kořen, listy, květy....atd.
PS- str. 49
Podívejte se na zprávy na webu školy:
- konec školního roku-
https://www.zsluhacovice.cz/news/cs-315-konec-skolniho-roku-1.-az-5.-rocnik.html
- info k vrácení zbylých stravenek (peníze za stravenky budou vráceny pouze rodičům)
https://www.zsluhacovice.cz/news/cs-317-oznameni-skolni-jidelny.html
Pondělí 15.6.
M- PS žlutý str. 48
ČJ- opakování rodu podstatných jmen- PS 64/1,2 - horní
Opsat si žlutý rámeček o rodech do sešitu
PRV- přečíst text v učebnici - str. 46,47- seznámit se s polními plodinami, co tam patří, jak je dělíme
Dodělat PS str. 48